Fick lägenhetern igår.

Yes :) Det är verkligen SKIT fint, men blir inte lika bra på bilderna för ljuset,kvaliten och vidare :( Men just nu sitter jag på internet via tibors telefon, HTC:n.. Så kan inte ladda upp bilder för vi är redan två datorer och en mobil på nätet så får lägga upp bilder imon :D

Igår var vi hos Kenta och Tilda och hälsade på :) Andreas, Sandra och jeppe var även där :)

Amanda och jag städade från 21:00 (?!) till 04-30 ca igår... SÅG AS ÄCKLIGTut, euuuw.. Men iaf, rent blev de! Tibor hjälpte ju också till men, han hade annat för sig också..

Jag vet att min blogg är jäkligt bra för alla bilder, så det är ju väldigt tråkigt att ni inte får några idag:/ Men förhoppningsvis imon fixa baby internet..

Super glad och alla som hälsat på tycker den är super fin. :D IM HAPPY!
Faktiskt en utav dom finaste lägnheheterna jag varit i (hahah skytmåns vaa?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0