Fixat naglarna

För det första ska jag bara skriva........ JAG HATAR ATT DU FÖRSTÖR FÖR HONOM. HUR FAN KAN DU GÖRA SÅ? MOT HANS BARN.. DU BORDE FAN VÄXA UPP DIN ***** JAG LOVAR DIG, GÖR DU NÅTT SOM DU PLANERAR SÅ..... JAG TRODDE ÄRLIGT ATT DU VAR EN SNÄLL MÄNNISKA MEN DU ÄR JU RENT UT SAGT ETT SVIN.
JAG ÄR INGEN MÄNNISKA SOM BLIR SÅ HÄR ARG FÖR INGET, MEN KAN DU FATTA HUR MÅNGA LIV DU FÖRSTÖR?
LYSSNA INTE BARA PÅ EN SIDA, LYSSNA PÅ ALLAS... DU ÄR JU SÅ DUM OM DU GÖR SÅ. KAN DU INTE TÄNKA MED DIN HJÄRNA ELLER? DU KOMMER FÅ SÅ MÅNGA OVÄNNER, VISST DU KANSKE INTE BRYR DIG. MEN LYCKA TILL!

TÄNK OM!






Kommentarer
Postat av: Felicia

Inte bra att vara så arg :(

Hoppas det löser sig!

2010-12-17 @ 23:38:22
URL: http://fefflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0