Förlåt + fråga

Dont hate me... Men meningen var att jag skulle hjälpa mamma idag så jag har inte hunnit uppdatera..
Sorry!

Fick en fråga vart jag köpte tandblekningen.. Och det var på gekås- 99;- (OCH DEN ÄR FAKTSIKT EFFEKTIV (OCH JAG SÄGER DET EFTER BARA HA ANVÄNDIT DEN EN GÅNG) Men de borde ni testa.. Men sen finns det säkert många andra som man kan beställa på internet om man inte har vägarna förbi till gekås :)
Uppskattar att ni frågar :) Känns kul och hjälpa!

Iaf kan ju inte lägga upp några bilder för sitter vid Cappis skit skol data.. HAHAH Synd att skolan inte har råd att erbjuda bättre... Ayways,,,

JO MAMMA HADE EN SLADD (Y)
Annars stoppar jag ju bara in (HAHA) minneskortet :)


TJOCKIS men ändå :)


*skrattar åt dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0