Godmorgon

Jaa, eftersom jag inte gick och la mig förrens 06.00 imorse så vaknade jag halv tre. Nu har jag städat hela lägneheten och hunnit äta med. Vart ute och rökte, gash! Snö överallt, länge sen jag såg så här mkt snö :O
Amanda har åkt hem så nu är det bara min älskade Cappi kvar.. Och min pojkvän och hans cp bror. HAHA. Dom sitter och spelar och närdar sig. Haha
Andreas och Sandra (o barnen) kommer kanske om en halv timme då blir det fika och kaffe :) Och saft till dom små :)

Imorrgon skulle vi prova balklänning med Thea och amanda och Cappi. Men Thea skulle gå med sin syster istället :( Men men.,,, Det blir nog bra!




Kommentarer
Postat av: Thea <3

Jag behöver ej gå¨med Thessy vill ju gå med er men det blir ju jobbigt nu när Amanda ska med också..:( inte för att jag inte vill ha med henne men blir 4 st som ska testa då ju..

2010-12-16 @ 22:34:56
URL: http://theaslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0