GUUUUD

FÖRLÅT DÅ FÖRFAN, OM DET NU ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT OCH TRÄFFA MIG SÅ SKIT I DE DÅ, FÖRLÅT ATT JAG VAR HOS MIN POJKVÄN, FÖRLÅT ATT JAG FINNS.

Du säger alltid att det är mig du kan prata med och sen gör du såhär, hur tror du att du får mig att känna mig?
Du kan inte se mig i ögonen.. OKEY ?!
Du kan inte prata med mig, men med Steffi,Sandra och Cappi är det okej att prata med?
Vad är det för fel?
 Blir så irriterad, du förstör bara för dig själv om du fortsätter, jag har inte gått och sagt massa saker om dig som många andra gjort, men ändå... ÄR DET FEL PÅ MIG ?!?!

Ärligt talat skiter jag i om du vill prata med mig eller inte, men de är så irriteande att du inte bara kan säga som det är...
Det är inte mig du förstört för och nu när allt ordnar upp sig så ska du FUCKA allt igen..

Väx upp! Du är värd mer än en konstig kille och massa skulkänslor. Men från och med denna dagen, vill jag inte att du vänder dig till mig om du har problem, de har du ju andra till. Men tänk då på vem som var där och hjälpte dig från allt med pojkvännen till räkningar.

När ingen annan fanns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0