Hej

Hejsan alla glada fans..
wazz up' ?
Haha

Sttessg som fan just nu, klockan är tre och jag kom hem för en halv timme sen. Har varit i stan med mamma på rusta och systemet och sen mc donalds. Sen hem till min älskade mamma fika lite och sen hjälpa henne med hennes föredetta bil ;) Haha

Nu är det massa städ som är på g och jag har bara köpt en matta, ljushållare och batterier.. :) Hämtat mer kläder från mamma, har liksom två gaderober fulla redan.. GASH vad ska jag lägga allt?!?!?!
Väskerna behöver dock blir fler och skor med har bara e11 skor :O Jag vet shame on me ;)

Anyways nu måste jag städa innan festen <3


Mattan i sovrummet

Alkohol


mitt hihi

Min data 8000:-



Världens bästa mamma, johoo det är min mamma.. SAKNAR DIG REDAN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0