Hejsan

Hej bloggen, himla ledsen och behöva meddela att jag kommer ine ha internet hemma på 7 dagar, hoppas ni inte saknar mig alldeles för mycket :( Vet att jag kommer sakna er :(

Iallfall, nu är lägenhetej tipptopp and i fucking love it!
Jätte glad att vi fick den så tackar Fredde och min baby som norpade den så fprt, har SÅ många bilder jag vill ladda upp och visa hur fint det verkligen är men går ju inte :(

Nu blir det antagligen tippen på fredaf och sen NANA HOS min enda trogna vän Amanda <3
Lördag: Pappa ?!
Söndag: Ikea :) /om det nu går för fjärde gången/



Dont miss me to muuuch

Kommentarer
Postat av: Cappi

TITTA TITTA!!!! Jag är med på 2 bilder... :D :D <3

2010-12-15 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0