Imorgon

Godnatt :)
Ska kolla på en film med Cappi , manda ska gå och nana hon ska ju till skolan imon :P Haha..
Imorgon kommer min bror med sina två underbart söta pojkar som jag saknat så <3 Och så kanske Emma kommer förbi, men beror på vilken tid hon ska komma, för jag och tibor ska vara lite ensamma på kvällen, vi har haft besök nu  sen vi flyttade in, alla är super avundsjuka på lägenheten hihi..  Men ensam tid behövervi nog.. Min älskling ska upp om typ tre timmar och jobba.
På morgoen när jag vaknar måste jagg diska och fixa iordning lite innan gästerna kommer , han även köpt en kanellängd och saft och så ska vi bjuda på lite kaffe :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin blogg du har! :)

2010-12-16 @ 01:13:46
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0