Japp japp japp

Nu har jag diskat... Kul? Puff. Böev lite trött så tog en XL energidricka :D

Grapparna spelar och jag har verkligen STOR städat sovrummet som var så stökigt, har dragit av lakanen med, dax att byta :) Tjatar på Tibor och tvätta, tvättade JÄTTE mycket igår, men finns lika mkt kvar och latröven gör ju ingetannat än spelar och tillfredställer mig ;)
Thaha!


Haha

Ett super bra tips för er som tycker om mascaror.. Jag har haft dena i nått år och jag älskar den, den håller längre och för mina pytte små och få ögonfransar så är den toppen och lägger sig så man verkligen får (eller ser ut som man får) fler ögonfransar och längre!!! SKIT BRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0