Shoppat

Visar inte en del privata saker, vill liksom inte hänga ut vilka underkläder jag köper för det har ni inte med att göra!!! Men var ett par rött sett, sikt sexigt.. :) Och något annat hemligt ;)
Hela kalaset gcik på 2.800:- ?!! Eller nått :)

Men data krånglar så har snott tibbes :)




Tandblekning



Tabletter



Lösnaglar,hårfärg och nasgelfil


Adidas parfym

Kryddor m.m (ÄLSKAR BACON OST)


Bröd och pizza

Tandkrän,inpackning(smart som jag varläste jag inte på förpackning men det är för blondt hår) haha body lotion och french manikyr penna


Kunde inte hålla mig, väska

Stora mjukisbyxor

Tub halsduk

Basic linnen :) STARKA färger!

halsduk

Massa kalsonger(hans uinderkläder kan jag lägga upp) VIsst är jag bara för underbar och köper massa fin fina saker till min älsk

Klänning

Två tröjor till baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0