Tomorrow

Upp klockan sju och springa fort till bussen. Först ha dryckers lektionen i några timmar sen lunchrast, sen syslöjd i typ fyra timmar sen gymma och basta :D SKulle ju göra de tre dagar i veckan och förra veckan blev det bara två. Eller en? eller ja en eller två gånger, plus den dagliga träningenä...  Så imon blir de en timme gym och en timme bastu. Sen efter en lång välförtjänt dusch blir det till att möta upp min lille baby Erica och busa lite :) Planera och liknande ;) Tihihi..


En liten liten bild på en väldigt väldigt fin Erica :)

Sen efter de ksa jag verkligen SOVA , kommer vara as trött :D Kommer tidigast somna klockan tre, chansar jag på.. Sen stå tjatar min lärare på att projektarbetet ska lämnas in (de som man har börjat med, måste ej vara klart) så hon kan kolla på de...Åh jävla synd att HELA mitt arbete nhar försvunnit, får fråga någon i hotellklasen om dom har "mallen"kvar..




HAHAHAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0