Kan ni tänka er?

Jag flyttar hemifrån nu till helgen, ett jätte stort steg för mig och lämna tryggheten man har hemma och flytta in med den människan man älskar. Nu börjar vårt liv?!
På onsdag är lägenhetern vår... Jag kan knappt fatta att jag ska flytta, flytta ifrån min älskade mor :( Jobbigt, är super ledsen men samtidigt så jävla glad, jag ska få leva ett liv med den person jag älskar som mest. Och vi kommer ha de as snyggt men det kommer bli en sen julpyntning.. Haha


Lite blommor till lägnheten jag köpt :D

Kommentarer
Postat av: Mammabellaa

Är det hem till honom på industrigatan eller skall ni ha en helt ny lägenhet? :)

2010-11-28 @ 18:51:19
URL: http://mammabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0