Fly away ?

Nu har jag kollat på en film medans baby sover :) .....................

"How to train your dragon"

En tecknad film, men den var verkligen as bra, diggar´t . Haha!
Saknar Amanda,förhopnningsvis kmr hon imon och tränar med mig, hon skulle fråga em om hon med ville med, annars skulle hon vara med em, för de hade hon lovat sen innan :D

Nu när jag såg filmen, som då handlar om drakar typ.. Tänk så skönt det hade varit och ha en drake, bara flyga iväg.. mot intet lixom. Fly från problem,hemska saker... Fly från ''världen''. Ett sådant liv hade passat mig!
En värld, där allt var så enkelt. Inga beskymmer, kunna flyga och fara..Haha. Men det kan man ju drömma om, vart jag än vänder mig finns just, problem! *Breath giiiirl*

Bye. Take me away from this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0