Hejsan

Idag är det lördag, igåt var jag med kära syster Melan, vi (eller ja hon) städade, som vanligt. JÄvla pedantiks. Haha. sen körde vi cappi till stan och syndade på mc donald. Haha.

idag så vaknade jag och min baby av att Andreas och Sandra kom över och Andreas och Tibor började spela... UFC.

Sen så hämtade jag min plånbok hos melan och så gick vi och handlade för idag är det mys med Andreas och Sandra, blir hokus pokus :) :) Film, tacos och massa film . Gaillar´t ! Idag har även jag och tibor städat nästan HELA lähegenheten, GROV STÄDAT!! :D Vi är bara så duktiga! Thihi.

Jag coh baby :) <3



blev fyra påsar :O
Men såhär mkt sol var det idag :))


Nu ska vi över till Andreas och Sandra :) Pusshej



VET ni vad.???? JAG DRICKER ENERGI DRICKA.. Förvånade?!?! Thahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0