HEJSAN... Igen.

Jahopp, nu har vi nattat lille Putte, som mamma sitter barnvakt åt ( min brorsson )

Putte är den lille söte i bakgrunden ( ps en gammal bild :) )

Nu iaf så kollar vi på efterlyst och om en halv timme ska vi kolla på "välkommen åter" de svenka humor programet, diggar det FETT mkt :) Thihi kommer på kanal: Fyra (tror jag), klockan halv tio :)

Nu sitter jag iaf med ett glas coca cola och surplar, syndata idag och käkat kebabrulle, BUU. Anyway, man lever bara en gång?! Thaha.

Jaja imorgon ska jag upp klockan 05.45 för att hinna till bussen, sen praktik från 07.30-13.30.. PUUUH.. Hard work.. Praktiserar ju på Mårtensson i Halmstad, verkligen ett jätte bra hotell med super trevlig personal :)
Jahopp,  TVVVVVV ;)





Miss you,

Szeretlek, Te vagy az én csillag és fényesen ragyog.
Szeretném megosztani az életem, te vagy az én lelki társ.
Te vagy az én kincses és én az Ön oldalán minden nap.
Tehát újra, szeretlek <3

Kanske helt fel? Haha (texten asså)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0