Hejsan svejsan, på er denna tisdag (?)

Jahopp, försov mig idag igen, GAAAAAH this shit needs to stop! honestly... Anyway.. började med att missa ansvars alkoholhanterings lektionen och samhälle, men kom på religionen och svenskan :D Sen var det studenttävling, kul kul, skulle inte varit med egentligen, MEn de var skojj :) Vi kom på 8:de plats och andra HR klassen kom 4:de men vi var hälften så många så... är FETT stolt över vår klass :D (y)
Nu har jag varit hemma käkat mat, och ska kolla lite film med Cappi och ha tvilling mys, tänkte ha "En-dag-för-mig" med massa ansikts saker och inpakningar, men är såååå trött :( Nu ska jag göra en FET kopp varm choklad och kanske slänga mig på en tränins halv timme, haha!


Dagens 'ThessPhess look'

Haha.. Dagens 'ThessPhess look'

SÖTA cappi <3

Natha med söta vovven,  hon var hundvakt :)

Religions bok, cigg papper och blablabla ;) Haha

Cappi och Thea när vi skulle börja studnetävlingen *skattjakten*
Vi skulle hitta olika saker tex, ''dödfågel,fågelskit,tvättsyäll,morgonrock,tandboste,lärareslegg,plastblomma,sandslott,2 killar med rött läppstift, en man i borat dräkt och massaa''

MAaaat jag lagade, mums ;)


NU OBOY ELLER TE, OCH TRÄNA, SAKANR MIN UNDERBARA TIBOR :'( Inte träffats sen i söndags :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0