I detta inlägg...

vill jag berätta för er hur mkt jag saknar en tjej, en tjej som tagit stor plats i både mitt liv och hjäta. Alla får säga vad dom vill, men den här tjejen älskade jag som min syster!
Att allt kan förändras och blåsa bort så fort ?!?
Det är ju så hemskt, från att umgås varje dag till att knappt hälsa på varann. Den här tjejen och jag gjorde allt ihop, delade verkligen allt från cigg till varandras smink!
Så fort jag mådde dåligt, var de henne jag ville har vid min sida, hennes axel jag ville luta mina gråtande ögon mot, hennes råd och hennes sätt att se på saken. Men vad är allt de nu? Är det borta?Föralltid?
Det är lika bra vi inte är vänner längre.... Men jag vill att du ska vet att jag sakanr dig, för den du var INNAN den som fanns där, inga lögner och inget svek!

Var tog du vägen? Vem blåste bort dig?
Men glöm aldrig de vi hade, och tillsist:
Jag saknar dig!





Men nu har jag massa andra bra vänner, vilket glädjer mig :D Jag äslkar er <3 De vet ni :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åhh skriver du om det lilla äklet haha...

2010-10-27 @ 19:40:18
URL: http://studiome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0