Min onsdag!

Min dag började med att gå som valigt upp 07:00 och börja praktiken 09.00, sen på lunchen gick jag som vanligt till Sandy's och käkade med underbara Lollo :) Sen efter praktiken så tog jag och Amanda bussen hem till mig :) OCh så norpade vi cappi och gick en runda :) En timme, men jag sprang typ 4 km eller vad vi kom fram till hihhi, dom var så lata och gick så långt efter mig hela tiden,.. Haha !
My day in pic's!


På bussen <3


På bussen......


..... Där vi även fann denna sömntuta <3



Gick för att möta upp manda, Cappi tuggar ivrigt i sig ett äppple..HAHA.


Amanda och oerhört söta Donna <3

Såååååå Här trött var jag idag, puuhhuu, Green eyes? ;O


Såhär långt bakom mig var dom hela tiden, segiiiisar :P

Diggar denna bilden :) <3 Söta amanda och Donna <3






Great day, with my friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0