Sry för dålig uppdatering..

Men de har hänt en JÄVLA massa mellan mina vänner, och pojkens familj mm. SÅ nu har jag lite tid över att skriva :) Ska börja med att lägga upp några bilder sen festen ihelg :)

Tibor och Nicklas

Simon,jag och Gabor

Jag coh Gabor.

Fredde,Gabor och jag.

ÄLSKAR DENNA BILDEN, Jasmine och jag :D <3

Och här är några bilder sen jag ocjh manda lekte modeller haha.


Amanda

Jag

Jag och ama

Jag

Ama

Snart ska jag och Cappi åka till pappa, och få vår födelsedagspresent och sova över, thihi. Men nu är jag super hungrig efter en hård dag på praktikenn så nu ska jag laga lite mat har jag tänkt, hihi:) Ha det gött allihopa pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0