Jag kan! Jag kan!

Hej alla glada !
Jag har inte uppdaterat så bra iomed att det har hänt VÄLDIGT mycket de senaste dagarna, och har varit tvungen att ställa upp för de som behöver mig.! Ni vet jag är en sån tjej alla ringer till coh vill ha råd och prata ut, från killar till smink så vet de flesta att jag är lätt att prata med! Jag dömmer liksom ingen! Därför brukar mina vänner skoja och kalla mig "psykologen". Men sålänge jag kan hjälpa blir jag glad! När mina nära och kära är glada då är jag också glad!
Jahopp idag gick jag och Cappi upp klockan sju för att bege oss till tandläkaren, och vi fick nog Hyltes trevligaste tandläkare (Elelr Cappi fick ju, jag var bara som sällskap:)) Skit kul!
Anyway, övningskörde igår :D :D Och jag SUGER på och köra bil! Haha, men de gick asbra, fatta ni vad stolt och glad jag blev eller? SEGER!


Nu sitter jag emd en Capri-Sonne i handen och njuter, massa bilder kommer senare och jag bjussar även på ett videoinlägg då! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0