Bilder sen 2011 (åter blick)

Älskar sånt här själv, så tänkte visa er bilder på mitt år (alltså 2011) Hoppas ni tycker de är lika kul som jag gör :)
Tibors kusin på besök :)
Kristina och Tibor
Jag... Fular mig x)
Massa fiske rundor med alla möjliga vänner!!
En bild jag tog på Lisa :) Fin va?
Massa volly med massa kära vänner!
Jag (rosa) och My
'
Balen :) Jag :) :)
¨
Amanda och jag
Studenten!
Jag
Liseberg!
Simon och Tibbe
Minigolf!
Tibbe
Grillning
Massa fester (varje bild är på olika fester )'
Baaadaa!
Goood mat :)
Mys med familjen <3
Favorit serien, haha!
KÖRKORT! :)
Fotograferat som en **** haha (detta är då mina egna bilder jag tagit)
Blivit fotograferad
Spenderat massvis med tid med mina syskon och föräldrar <3
Lekt massa med mina syskon barn, mitt allt !! Älskar mina busungar <3
''
Ja detta va då lite bilder på mitt år :) Har haft ett toppen år verkligen!!!! Ångrar inget , och har haft så himla kul :) This year was great, but now im ready for next!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0