Dåliga raggnigsrepliker?

Har ni sagt någon utav dessa? Eller har någon frågat er? Haha!! Fun

"Hej hej, Jag har klätt av dig med  blicken hela kvällen. Nu är det dags att se efter om jag har rätt"'
----
"Jag har tappat bort min hundvalp. Vill du hjälpa mig hitta den? Jag tror att den smet in på ett billigt hotellrum"

"Varför kommer du inte och sätter dig här i mitt knä? Det finns något vi måste räta ut!"
-----
"Sover du på magen? Inte? Får jag sova på den då?"

"Jobbar du på posten? Det ser ut som att du vill ta hand om mitt paket"
------
"Tänkte precis gå och tillfredsställa mig själv och jag behöver ett namn till ditt ansikte"

"Jag har tappat mittt telefon nummer, kan jag få låna ditt?"
----
Bild snodd från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0