Gästblogg - Cappi

Jahopp då ska man snart sova, ska upp tidigt imorgon och jobba. :) men är lite nervös för det är första gången jag gör en flyttstäd själv!! ;O men kommer säkert gå jätte bra.. :) efter det blir det hem till sötnosen och goosa hela natten :D :D!! längtar <3 :) :) har inte sovit med han på två dagar :'O........ börjar bli lite ensamt när det inte är någon som håller om mig och pussar massa på mig när jag ska sova.. :'O hihi! ^^

jaja nu ska jag och Thess ta en cigg och borsta tänderna innan vi ska lägga oss, sover ju hos väääääääärldens bästa tvinis idag ni vet.. :) gjorde det igår med .. kul att man får umgås lite med henne, har ju bara varit med Robin den senaste tiden så har ju nästan glömt min tvinis. :'( <3 men vi har bestämt att vi ska börja umgås mer igen.. MASSA MASSA!! <3<3<3<3 :D :D (y)

Natti natti!! :D


hahahah en fjantig och trött cappi!! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0