Gästblogg - Cappi

Hejhej världens bästa cappi här!! ;O tänkte jag skulle gästblogga lite, har inget annat att göra!! :) igår på kvällen blev det inget festande men sötnosen bjöd mig 2 öl :D, men det blev film med andreas, sandra och min sötnos. :)

va hos doktorn igå med och fick lite penicillin, så ska vara bra om 5 dagar!! :D
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle kanske åka lite med Thess i hennes bil senare. har inte fått göra det än.. :O haha.. va även hos Thess en stund innan och tog en cigg och pratade lite.. :) MUMTH på de!!

Aja har inget mer at skriva nu, så vi hörs.. ska gå och gooosa och pussa på min sötnos nu!! :D :D <3 ha det bra, Pusshej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0