Tack Mela!

Min älskade syster har jag spenderat hela min kväll med! Har varit kul, men vi har städat! Haha, kanske inte låter så kul, men vi hade rätt kuligt! Städade, möblerade om, pyntade och drack lite glögg :) Allt detta gjorde hon med mig i min finfina lägenhet :) hihi, så himla snällt <3 Åh är så glad nu, tycker de blir super fint :)
Har tyvärr inga för och efter bilder, men så här blev de, älskar min lägenhet! Tycker den är finast i hela Hylte, förrutom Melas, haha!
Köket ( kan inte ta kort på de i helhet för Kims data är ivägen!!)
Vardagsrummet <3
TACK MELA!
'

Kommentarer
Postat av: melliie

snygga gardiner:D sådana har jag med fast svarta:D dem är så jävla söta:D hihi

2011-12-04 @ 12:01:03
URL: http://melliie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0