En sak jag råkade ut för.

Det finns olika typer av rädsla, höjdskräck,spindelfobi, ja en heldel, den jag har kallas: Klaustrofobi, eller för er som inte vet, cellskräck.
Den här rädslan utvecklas när man känner sig instängd.. Bland annat därför jag hatar att gå på toaletter, för jag kan ju bli inlåst..
Men åter till de jag råkade ut för, jag var ju på fest nu ihelgen, och jag skulle på toa och anna skulle följa med, den här toan då, var väldigt trång och liten.. Men jag tänkte inte mer på de.. Men vad händer?!
Jo självklart går inte dörren och få upp, och jag börjar få panik, slår och slår på dörren och ingen hör, (efter detta har jag nu värsta blåmärket på handleden) och skriker för fulla muggar, tills vi hör någon säga "det är några som är instängda här inne" till slut kommer nån som öppnar dörren, vi var fast i ca fem minuter men för mig känndes de som en evighet, och efteråt sprutade tårarna..

Har ni någon sån här rädsla eller fobi?

Tex sola solarium, det är oerhört obehagligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0