Håll om dom som betyder!

För en dag, kanske den du älskar inte finns kvar, en känsla alla har eller kommer att uppleva. När den människan du älskar, aldrig kommer tala om för dig hur speciell du är! Den människan du aldrig kan hålla om igen. Var rädd om de du har, oavsett om det är vänner,familj eller din största kärlek. Förvad hade du gjort, om en dag då den du bryr dig om försvinner?

Alla har blivit svikna,sårade och lämnade men även älskade.
Människor kan vara de bästa vänner, men även de som hugger dig i ryggen. Jag har varit där, jag har fått för många knivar i ryggen, men även satt dit några på andra. Varför gör vi mönniskor såhär? Jag har iaf lärt mig av de jag engång gjorde, men synd att inte alla har samvete och lär sig något efter felen de gör, jag dömer ingen, jag anklagar ingen och jag har inget syfte på någon nu när jag sitter här och skriver.
Jag vet att folk hatar eller tycker illa om mig, men de gör absolut inget. Ni har den åsikten om mig och jag anser att ert tyckande inte är värt att förändra mig. Jag hatar ingen, jag kanske däreomt inte tycker om alla.. Men jag låter de flyta på, för en dag, tror jag alla lär sig!

Var rädd om de du har !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0