Hejsan :)

Hej, idag tänkte jag sno Thessans blogg lite och göra ett gästinlägg, för saknar henne väldigt mycket! Kanske borde pressentera mig, fast alla som läser Thessans blogg vet nog redan vem jag är, är hennes bästa kompis Amanda Källander! hihi...

Sitter just nu ute i Reftele hos Robin med Emelie och Johan. Robin och Emelie lagar lite mat och jag sitter bara här och nördar. Ska stanna här tills på torsdag, och mår min älskade lilla Therese bra då så ska jag åka till henne och gosa massor! Vem vet kanske blir fottning så både jag och Thess får uppdatera vårat bildarkiv. Sen är ju Thess sjuk, så kanske dra med henne ut på en långpromenad? Få la se...

Men nu så ska jag äta potatisgratäng och kottleter! Och sen singstar!






Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0