Idag

Idag är det lugnt, endast jag hemma. Kan känna hur kroppen vilar och huvudet spänner av till ett par  goda mackor och ett stort glas vatten, känner hur luften jag andas inte alls är lika tung längre. Känner hur hela jag kan tänka klart, ensam. Har varit mycket folk,vänner,familj som varit uppe och hälsat på och det räcker med enbart en dag ensam, så kan hjärnan få en vilopaous.

Blev ingen fika till mig typ av den jag köpte igår, ballerinerna vad sandra och cappi intresserade av igår :) OCh idag tyckte cappi det lät väldigt gott med kakorna "fingers" haha, men visst åt jag lite av dom iaf! :D Idag ställer jag även in träningen, jag behöver vila! Jag behöver tänka på allt som hänt den senaste månaden,jag behöver andas i lugn och ro .. Jag behöver helt enkel...tänka!

Allt är ditt fel!

Asså det är någon i min trapputgång sm smäller med massa dörrar :O Scary, vill att min babyska komma hem <3 Hatar när han jobbar kväll, tur att jag ingen skola har så jag hinner träffa honom lite iaf <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0