Nu har jag fått nog!

Nu räcker det, asså kommentera jätte gärna både elaka och snälla saker i DONT GIVE A FUCK, och absolut inte om vad folk tycker om mig eller liknande men ni kan ju förfan våga stå för vem ni är! Kommentera typ "tjejerna som håller ihop" "en hälsning från sture" elelr liknande, vafan är det? Vågar ni inte säga vad ni tycker och stå för de?? NI anser att jag snackar skit om tex Amanda, men amanda vet iallfall vad jag har sagt! Jag vet en tjej som har berättat en HELDEL till mig om några tjejer i skolan inte fan kommentarar jag till er och säger hur äckliga och sjuka i huvudet ni är?! Tycker ni ska våga stå för vem ni är om ni kan sitta och kommentera massa oschyssta saker! Ellerhur?



Kommentarer
Postat av: Tildy

Puss å kram

TILDA HETER JAG !! :D <3

2011-02-10 @ 17:17:20
Postat av: Feffe

Irriterad på hur folk beter sig! Men du ska inte bry dig om vad dom säger, försöka iaf :) Och till er som beter sig illa, lägg av eller våga stå för vad ni säger ist för att låtsas som ingenting! Patetiskt att inte våga tå för vad ni säger. Så knip isf ist ;)

2011-02-10 @ 18:58:56
URL: http://fefflans.blogg.se/
Postat av: Thea

I "tjejerna som håller ihop" är jag en av tjejerna, var konstigt gjort men gå ju inte att göra ogjort nu , så nu vet du i alla fall att jag var en av dem.

2011-02-11 @ 15:49:30
URL: http://theaslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0