Det finns ingen mer jag älskar än dig!

Du är mitt allt, även om vi bråkar, surar eller kramas så är du den människan som är mitt allt! Du är min andra halva, min livsglöd, ja mitt allt!
Jag kan aldrig få dig att förstå hur mycket jag älskar och håller av dig! Även om du är min storasyster, har jag alltid och kommer alltid se dig som min lilla syster! Jag vet att jag kan bete  mig som en mamma och tjata och vara alldles för överbeskyddande, när jag egentligen vet att du kommer klara av de, jag gör inte de för och vara jobbig utan för du är min lille skatt, och vad skulle jag göra utan dig? Vad skulle jag göra utan min fina lille Cappi, som stått vid min sida i snart hela nitton år? Jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig, de hade varit meningslöst och tråkigt! Jag blir arg, när någon är elak mot dig, jag blir förbannad när någon sviker dig. Vet du varför? Sviker dom dig, så sviker dom mig!!
För du är mitt allt, vi hör ihop du och jag, vi liksom kompleterar varann. Du är mitt allt <3



Dont give up, dont break down.
Sooner than it seems life turns around!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0