FYFAN VAD KUL JAG HADE IGÅR!!!!!!!!!!

Märkte att jag inte varit ute och festtat på ett tag för jag var ÖVERSOCIAL, pratade med allt! Haha!! Skit skojj!!! Iaf träfffade masssa äv mina polare så som, Amanda,Jeppe,Anna,Daniel,Lisa,Carro och robban, massa! Sen träffade jag även på Bella!!! :) En tjejkompis jag inte träffat på typ fyra år?! Eller träffat men aldrig pratat med :/ Men de var super kul och de var super kul och prata med henne och jag älskar hennes lägenhet, DIE FOR IT!!! Hahaha! Jag och tibbe har ju en plutt lägenhet bara :P Hahah. Iaf, nu kurrar min mage men här är de FÅ bilderna jag fick sen igår!








Minsöta mamma och manda!! :)























BILDER SEN FOTOGRAFERINGEN IGÅR KOMMER SEN!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Tack för igår var riktigt kul att träffa dig! :)

2011-07-30 @ 20:09:35
URL: http://enmaammaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0