Gästblogg - Jobb, Fiske,

Gästbloggar...!

Hejsan alla.
Alla ser ju att de va några dagar sen Thess skrev på sin blogg så jag tänkte passa på och skriva lite =)

Thess, Jag och Cappi har faktist jobbat på storasysters Jobb, Dick städgäng =)
Vi Jobbade i stan igår, idag och ska jobba i stan i morgon och på Fredag oxå =)
As kul är det...
Dock är vi ju inte lika bra som dom el jo bra e vi men inte lika snabba =) Hihiii
Vet oxå att Thess, Cappi, Tibor, Daniel, Melan Fiskade idag oxå :)
Cappi fick ju fin fångst =) el tror de va hon



HAHAHAHAHHAHAHA


Ne nu måste jag sluta för min hemska pojkvän tänker sno min dator igen =)

ÄLSKAR DIG MIN SÖTA, UNDERBARA, VACKRA, SNYGGA, SEXIGA, PORRIGA, LILLASYSTER <3<3<3




Gästbloggare: Jessica Kurkimäki
http://zezziii.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Va faktiskt jag som fick den :P

2011-07-27 @ 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0