Gästbloggar

Hejsan alla...!
min underbara älskade syster ville jag skulle gästblogga idag, Självklart gör jag de för min söta syster <3
Vet bara inte vad jag ska skriva :)
Thess, Tibor, Erika och Simon är i Liseberg idag och kommer vara där hela dagen så lilla Thess kan inte blogga =)
Fusk vill oxå till Liseberg idag, istället blir de till och sitta vid daton, Blogga, Ner och handla, och umgås med mina Älsklingar <3 Elias åker kanske i morgon så klart jag vill umgås med min älskling innan han åker...
Just nu så håller Evelina och Elias på och leker för fullt här =) Haha så söta ihop...
Ska prata lite med Thess sen och se om vi kan ta en dag och kolla på serier, skulle ju jobba onsdag och Torsdag men tydligen blir de ändrat tills nästa vecka, Tråkiga dom e. Så eftersom de inte blir jobb så kanske vi kan ta en dag och kolla på serier. =)
Saknar min underbara Thess, <3
Men nu ska jag kolla lite på daton, Kommer gästblogga mer sen... =)
ÄLSKAR MINA UNDERBARA ELIAS & EVELINA <3<3





Älskar dig min underbara syster...! <3



Gästbloggar: Jessica Kurkimäki
http://zezziii.blogspot.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0