Im alive!

Hej alla kossor och grisar! Nöff!
Jag lever, men sleten som en åsna! Jobbar som ett fån, åtta timmar varje dag (änsålänge tre dagar) och imon blir det fyra.. Puff!! Och det är städ jobb så ni kan väl förstå hur trött man blir? Höhööö.. Iaf, jag mår  bra förutom att jag haft lite problem med högra handen och handledeln, men men what the fuck!
Just nu är Jesper här, han har varit här i snart en vecka, och s är gabbe och cappi här med då vaa.. Tibor fyllde år igår och han fic två tröjjor och en parfym och ett skärp av mig, han blev super glad :) Nu ska jag ta en cigg och dricka lite vatten :) Pusss ohc kram på er ! Imorgon kommer bloggen börja på rikgit, kommer blogga ikväll och imorogn på eftermiddagen och sen rullar de som vanligt puss.


Sleeeeten cheeeey





Två utav tibors presenter

vatten!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0