Jag skiter fullständigt i!

Jag skiter fullständigt i om någon anser att jag säger eller skriver olämliga saker! Jag bryr mig inte om ni inte gillar mina vänner, jag har slutat ödsla min tid på vad alla andra tycker! JAg älskar mitt lila hår, jag älskar mina fluffiga tröjor! Och jag bryr mig inte om ni hatar mitt lila hår och helt enkelt tycker mina fluffiga tröjor är skit fula :) JAg skriver detta för jag vill att fler människor ska kunna känna som mig, ska kunna vara sig själv och inte alls bry sig vad alla andra tycker..
Den ända människan som vet vad som är bäst för dig, är just dig själv.
Som jag sa till en speciell tjej igår <3: Tro på att du är stark! Tro på dig själv!
Keep beeing stong, and dont forget who you are!
Du är vacker, i betraktarens ögon skådas en skönhet!



Massa folk störs sig på att jag sminka mig varje dag, men jag trivs med de så vrf lyssna på alla andra som bara gnäller :) Lyckligare utan. Nu får ni en egoboost kick utav mig <3

Kommentarer
Postat av: Melliie

Det där var bra skrivet thess! det är precis så det ska vara. och du är jätte vacker med ditt lila hår. har alltid tyckt att du är vacker! you rock girl<3

2011-07-30 @ 21:49:11
URL: http://melliie.myshowroom.se/
Postat av: jhani

Jag tycker att din nya hårfärg är super cool och super snygg ;) och din klädstil med. Men som du säger, folk borde vara sig själva!

2011-07-30 @ 23:41:27
URL: http://jjhanii.blogg.se/
Postat av: Tilda

Puss å kram på lilla söta goa tessan ^^

2011-07-31 @ 09:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0