Källander här!

Igår hämtade Thess och Tibuur mig hos mamma och pappa och vi åkte in till Halmstad, Tibbe skulle fixa något med sitt x-box, så då passade jag och Thessan på med att gå in på ica maxi i flygstaden, köpte bla, en födelsedagspressent till min systerdotter som fyller 4a på onsdag, blev en bil barnstol för dockor. Kostade inte mer än 80 spänn, var rea i halva affären. Så vi passade även på att köpa grejer till en grej som jag kanske kan visa upp sen senare, funderar nämligen på att göra ett video inlägg för er! Vi kollade även på filmen Seven igår, skit bra, verkligen sommarens filmtips!!

Nu är tvillingarna ute och kör, dem kommer nog nu när som förhoppnings vis. Lite tommt utan min Thess! Ha det så bra så hörs vi kanske senare Puss Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0