Du vet att det är bara du <3











Tider förändras, saker går fel, tiden kan stanna och allting känns knas. Men då vet jag en sak, att du alltid finns vid min sida<3
Jag älskar dig, det har föralltid varit du. Min älskling! Du som finns där varje gång jag gör fel, varje gång jag skriker och surar, varje gång jag gör nått som inte är acceptablet.
Du är killen som tar min hand när jag gråter, du är killen som tårkar de tårar som faller, du är den killen som kan sitta i timmar och lyssna på mina problem, du är den killen som kommer hem och berättar hur mycket du älskar mig, du är den killen som väljer att vara min. Du är den killen jag vill leva mtit liv med, du är killen jag vill säga till; "Jag älskar dig, vill du dela restan av ditt liv med mig".

Den dagen de blev du och jag, 11/10-07, älskade jag dig men abolut inte så mycket som jag älskar dig idag.
Föralltid du och jag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0