Hej alla glada :)

Nu har jag varit på praktiken och är absolut helt död asså, haha! Ska vara där på lördag med :/ Hard work! :)
Efter praktiken tog jag en cigg med Emma, och sen mötte jag upp Cappi och Erica. Vi begav oss hem till Erica, och snackade och tog en kaffe, mys! Sen gick jag och cappi till syrrans affär och tog bussen hem med henne. Är något jävulskt hungrig och vill äta pizza men cappi och mela har redan slängt i sig pizza och ingen har tid,pengar eller ork :(:( Blöö

Köp idag, av systeryster:

Man ser inte att ögonen är gröna utan blixten :O Coolt, haha.. PUTSA, JA TACK! Haha


Detta gör jag jag. Stickar (syslöjden ''läxa'')






Scleeeeteeeen cheeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0