Ojojoj

Nu vet jag att jag kommer få jätte mycket kritik och påhopp, men de struntar jag i! Det här är ju trots allt min blogg!

De som känner mig vet att jag har sömn problem, har väldigt svårt för att sova, men när jag väl har somnat så kan jag sova riiiiktigt länge.. Därför har jag tagit ett glas vin nu för att kunna varva ner och kanske så småningom bli lite trött utan den lilla mängden alkohol.


Oj vad jag ser sur ut, haha.

Fick en väldigt fin kommentar utav en "lärare" i skolan, hon sa att när man träffa mig blir man helt glad och man ser att det lyser om mig då lyser man själv. :)
Känns kul ..
Kände en tjej en gång som kunde få till och med den mest självmordsbenägnaste människan i världen att le, bara man såg henne så blev man glad :P Oldtimes!

Kanske är det nu ombytta roller, jag gör människor glada :D Haha :) hoppas ju på det, är folk runt om mig glada så är ju jag oxå de :)

Kommentarer
Postat av: En läsare

Det är kul att veta när man kan göra människor glada,

Hur kommer det sig att du inte känner den vännen som gjorde dig så glad ? Varför är nu inte vänner längre ? // en nyfiken läsare //

2011-03-10 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0