Städat HELA dagen :)

STORstädat, :) Var as stökigt, asså något enormt trörigt:) Man kunde typ inte gå i sovrummet eller hallon och köksbordet har kommit upp nu :)




AS STÖKIGA gaderob, :( Och massa kvara tt tväta puff!


Min coola halllampa :) Spider :)


SJÄLVKLART  ska jag skära mig med :( puuuh


Myshörnan i sovrummet, FORTFFARANNDe inte fårtt min andra massagestol frå jysk :O




Nu är Cappi,andreas,k och tibbe här :) OCh vi ska beställa pizza och kolla på melodifestvalen en stund sen blir det att spela lite cod 6 :) Hihi :)

Glömde berätta igår, vi stack upp till Gabbe där Kim, Lisa.G och Sabina var, kulkul, gick en vinflaska iaf :) kom hem halv fem inatt tror jag (?!)
Lille söta Lisa berätttade att hon läser min blogg, och hon tycker det verkar som att jag alltid är glad, hih :) Tycker det är fräckt att folk märker att jag förändras och så :) Lisa är mitt lille fan :) Haha


Kommentarer
Postat av: Jessica K

Jätte fint blev de syrran :) Riktigt mysigt...<3 Pusss

2011-03-12 @ 19:35:53
URL: http://pepsirock.blogg.se/
Postat av: Lisa

jaaa klart jag läser, hur roligt som helst ju!:D btw, ni har det riktigt fint hos er:)

2011-03-13 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0