Toppen dag!

Jo, förutom att jag fick ett JÄDRANS dåligt besked, eller jag två faktiskt. Inte kul!!!!!
Men jag överlever, varit på praktiken och jobbat röven av mig (great). Idag ska jag verkligen göra potatismos, såååå sugen! nom nom!!
Efter praktiken så drog jag hem till Erica sötisen :) <3 Underbar tjej, är så glad att vi prata ut allt, och de bästa är att hon står för de hon gjort och bett om ursäkt. Älskar sånna människor, men som jag sa till henne "de är redan gammal och glömt" . Jag är inte långsint längre, jag orkar inte de! Jag trivs i hennes sällskap så varför tjura över nått sånt som jag vet att hon ångrar idag! Anyways, älsk ligger och sover som vanligt och jag ska chilla lite :) Ska göra ett videoinlägg lite senare hade jag tänkt :) Ciaao
Så länge får ni dagens jobbar outfit och jobbarface ;)



Gråmjukisdress, MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0