Break up's!

Att gå isär med en människa kan vara jobbigt, men även en bra sak! Den senaste tiden har flera utav mina vänner gått isär med deras partner.
Ibland kan de kännas jobbigt, men då ska man tänka på alla nackdelar med förhållandet! Det finns ju alltid en anledning till att de tar slut. Och de beror oftast på båda, inte bara den ena eller den andra!
När det tar slut är det ofta närheten man saknar, kramas, gosas och i andra fall, ekonomi. Men är de värt de? Är det värt att leva i ett förhållande man inte mår bra utav bara för att få gosa? Eller få pengar? Jag har gått igenom många break up's, och de är jobbigt, man kan inte äta, man kan inte sova och man bara gråter! Men en dag kommer de, en kille/tjej som är tiotusen gånger bättre än den förra. Du kommer aldrig bli ensam! Du kommer hitta någon som älskar dig för den du är!
Du måste kyssa många grodor för att hitta din prins!
De jag vill komma fram till är att, gå isär med sin partner kan vara till de bästa, du vet ju inte om du har din drömkille/tjej runt hörnet. Och jag vill att ni ska veta att ni kan prata med mig om detta, jag ska försöka göra allt i min makt för att hjälpa er!
För innerst inne vet ni att de aldrig va rätt, de va aldrig den rätta! Ni kan hitta killar/tjejer som uppskattar er!
Så tänk efter, är det bara närheten ni skanar? Då kan ni likaväl byta partner...
Men saknar ni männiksans, skratt,humör,beröring,personlighet och rubbet, då är det kärlek!

Bara lite funderingar, detta går inte ut till NÅGON peronligen! Så ta inte illa upp!!
Someone else can fix yout heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0