Gästblogg - Cappi

Hejsan alla, cappi här!! ;)
Sitter hemma hos Thess och Tibor och dricker kaffe.. eller jag och Tibor dricker kaffe och Thess diskar!:P hahah!  Funderar på att kanske sova hos min underbara lilla tvinis Thess inatt! :) fårse hur det blir.. Antingen de eller så blir det att gooosa med världens sötaste kille!! :)
Ja jag har faktiskt träffat en kille nu, världens snällaste skulle jag tro! :) <3 men men får se hur det blir. ska iallfall förbi och pussa lite på han snart!!;) hihiih..
Sen ville jag bara säga att jag har VÄRLDENS bästa tvillingsyster, hon är helt underbar.. Älskar henne mest i hela världen!! hon finns alltid där för mig:) <3<3 hon är bara sååååååååååååå bäst!! ;O ahahah!
aja hejdå!! vii hörs kanske någon gång!! ha det bra eller dåligt!! I don't give a fuck!!!!!!!!!!! ;O haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0