Julklapps tips till bra priser!

Fick en fråga om jag inte kunde göra lite julklapps tips, so here we go..
Till pojkvännen!
1.Denna parfymen gör ingen besviken! Jag köpte den till Tibbe förra året, och han AVGUDAR den, den är från disel och kostar ca 500 kr, man kan hitta den både på internet och i affärer. Ett tips är och beställa den fraktfritt på nordicfeel!
2. Vilka killar uppskattar inte klockor? Kanske inte på jobbet eller liknande, men är de nått killar gillar så är de väl en fräck klocka? ;) Denna klockan kostar 500 kr på guldfynd! (finns finare, men dock för högre pris)
och denna kostar 600 på guldfynd!
3. Elgitarr? De gav jag Tibbe förra året, och han ÄLSKADE den! Eftersom jag inte vet vad era pojkvänner gillar så är det lite svårt! :) Finns på gekås för runt 1000 - 1500 kr
4. Armband
Detta är från albrektsguld och skit snyggt! Kostar dock 1300 , men finns ju billigre sidor!
5. Nått som alltid går hem är väl snygga kläder? Dessa är från JackandJones
130:-
100:-
500:-
Till flickvännen/systrar
1. De flesta tjejer älskar ju snygga klännigar! Så lägger upp lite olika, vet ju inte om perosnen du vill ge de till är rund eller eller platt :) de alla är från Nelly.com
Alla kostar runt 500:-
2. Ringar från stylebytyra.se
129:-
129:-
Lovethis one! Och nu kostar den bara 45:- Så ryck till!!!!!
3. Parfymer
Ännu en gång gå in på nordicfeel!!! där finns massa parfymer!
Mina godingar!
Lättast är ju att köpa till systrar, väskor smycken kläder skor hudvårdsproduketer, jag menar you name it!! :)

Föräldrar!
1. Fotbad 199:- netonnet
2. Dekorationsbrasa 500:-
3.Vattenkokare
4. Gps
5. Massage fotölj! 1800:- på jysk!

Ska lägga upp mer julklapps tips, och göra de mer odentligt, men har lite bråttom och redan suttit med detta över en timma nu. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0