Svar på era frågor! :)

1. Hur stor lägenhet bor du och din kille i?
Svar; Pinsamt att svara,men jag vet faktsikt inte haha! De är en tvåa iaf, och räcker gott och väl till oss två :) Love it!
2. Vad ligger hyran på?
Svar; ca 4500 :)
3. Hur delar ni upp betalningen av allt? :)
Jag har betalat ALLA möbler, alla tallrikar,lampor gardinder pynt mm, så vi gjorde en deal, jag betalar ALLT till hushållet (dvs möbler mm som sagt) så betalat han alla räkningar ett år framåt (tills januari nästa år) . Så blev de precis jömt. Smart va? :) Så han betalar INTE för mig!!! ( men han brukar köpa massa gottt till mig och sånt, alltid lika snällt <3 )
4. Funderar du alltid på att flytta in till stan? :)
Svar: Hade varit kul, men jag vil bo lite lugnare, därför jag älskar Hylte :)
5. Varför älskar du julen?
Svar; Hur kan man inte älska julen? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0