De jag verkligen..

De jag verkligen stör mig på!!

De flesta vet att jag inte pratar om mina behymmer och de finns ju olika andedningar till de!
1. Hatar och lägga mina bekymmer på andra!
2. Varje gång man börjar en mening tex: "jag har till och med börjat....." så får man, "men de har jag också länge nu, och jag mår med så, och lallala"
Helt enkelt när man väl öppnar upp sig så går det inte och prata för alla är så himla ego, och måste prata om sig själva!! Jag menar på, när någon mår dåligt lyssnar jag, ger råd! Och visst jag kan referera till mig och mitt liv, men jag sitter inte och bryter av och endast pratar om mig själv..
Jag är iaf en lyssnare, synd att de inte finns  fler utav dom!

Men Speciellt tack till, bror,Sandra och My!! För ni lyssnade verkligen <3







PS ÄLSKAR DIG CAPPI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0