Gästblgg - Cappi!

Hejsan allihopa, Just nu sitter jag i soffan och tittar lite tv och dricker kaffe! Mums!! :)
Thess ville jag skulle gästblogga idag eftersom inte är här och kan sno min dator och hennes egna är ju på lagning.. stackars henne elelr nått.. :'O. haha <3
Idag har jag varit på körskolan och kört lite, gick rätt bra idag faktiskt. :) men måste börja plugga lite mer, pluggar alldeles för lite! :/ men men det tar jag inte idag! ;) haha. . har verkligen inte tid alls idag, måste dricka lite mer kaffe och goooooosa i soffan.. så upptagen asså.. ;O haha?!
aja ha det bra eller nått!! :P


Kommentarer
Postat av: Daniella

Allt bra? :)

2011-10-05 @ 14:52:45
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi säljer smycken, stickade bebis sockor och grytlappar på vår blogg. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller någon annan. Välkommen in!

2011-10-05 @ 15:28:02
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0