Gästbloggar: Jessica

Hejhopp alla glada och ledsna...
Jag hör nog ihop men både glad och ledsen.
På Torsdag flyttar jag hem till mamma och ska bo där ett halvår undertiden jag jobbar. VARFÖR?
De ha ni inte med och göra :) Hiihihihihihi
Just nu sitter jag och cama med peter och ska snart spela texas med honom.
Han va här helt nyss och hjäkpe mig lasta lite saker som ska till förrådet så nu e det mest bara stora saker kvar,
sen i kväll så ska jag mysa med älsklingen kanske.. Hoppas på de iallafall =) (L)
..............................................................................................................
Tänkte passa på och gästblogga, thess ville de och måste ju ändå vänta på att peter har spelat klar sin omgång så få ju passa på :)
..............................................................................................................
Nu är det inte alls mkt kvar i lägeheten så just nu ekar det som fan :)
evelina kommer ju på torsdag och då ska mela passa hemme medan vi e på tippen, vi ska hämta massa skit hon THess och tibor, Mamma, mela oxå =) så man måste ju vara snäll, när man ändå håller på så ta vi deras oxå :)
GUD SÅ SNÄLL JAG ÄR =) hHihihihihihihihihihihihihih
.................................................................................................................
Ne nu ska jag spela med peter ni få ha det så bra..
...............................................................................................................
PS: ÄLSKAR DIG MEST GUMMAN DU ÄR SÅ HIMLA VACKER (L)


..................................................................................................................

Gästbloggar: Jessica Kurkimäki
Min Blogg: http://jessicakurkimaki.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0