I will always be by your side!

Jag för höra dagligen att jag är en bra lyssnare, de är inget jag bara hittar på! De är nog en utav mina bästa egenskaper! Och jag älskar att kunna ge råd och hjälpa dom jag bryr mig om!
Jag älskar att visa, att jag finns här!
När du är ledsen, när du vill prata eller när du behöver råd, jag finns här !!
Glöm aldrig bort, att jag lyssnar gärna!
Jag dömmer dig inte, jag ser inte ner på dig men däremot ser jag upp till dig,
du vågar visa va du känner, du släpper in mig i ditt liv och dina tankar! Och de betyder så mycket för mig!
Detta går ut till alla min vänner!
Från den mjukaste som kan prata om allt
Till den ärligaste, som säger rakt ut vad hon tycker, men ändå gömmer något,
eller till den tjejjen som visar sig kall, och förnekar sina känslor, som vågar öpnna sig för mig!

Jag vill säga de här till er:
Jag kommer alltid och finnas för er! När ni är ledsna så ska ni veta att de är min axel ni kan gråta på, de är jag som gärna sitter i timmar och lyssnar på de ni tycker är jobbigt. De är jag som vill ge dig alla råd jag kan! De är jag som alltid kommer bry mig om er! Jag finns här, för att lätta er vardag! Och se er glada räcker som ett tack för mig!

De bästa är att jag kan få er att skratta, när ni är påväg att gråta! <3
I will dry your eyes
I will fight you fight
I will hold you tight












Kommentarer
Postat av: cappi

jag älskar att prata med dig för du lyssnar verkligen och du hjälper verkligen mig att må bättre.. Finns ingen som är så bra som du!älskar dig min tvinis! MUMTH!! <3

2011-10-25 @ 00:14:25
Postat av: mysan

Aow busunge :)hittade en av dom bästa låtarna jag har nu, så söt du är ! :)

2011-10-25 @ 01:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0